05 January 2023
Το Εργαστήριο Γεωπονίας μας, με υπεύθυνες τις Μυλωνά Β. και Πολύζου Κ. καθημερινά εμπλουτίζεται. Καλλιεργούμε από κρεμμυδάκια μέχρι αλόη. Μάλιστα, στις αρχές του μήνα είχαμε και την πρώτη μας συγκομιδή...
02 June 2021
Οι μαθητές της Δ' Λυκείου του Τομέα Γεωπονίας δημιούργησαν το ετήσιο φυτολόγιό τους.
02 June 2021
Οι μαθητές της Γ' Λυκείου του Τομέα Γεωπονίας δημιούργησαν το ετήσιο φυτολόγιό τους.
31 January 2021
Οι μαθητές της ειδικότητας Πληροφορικής δημιούργησαν μία παρουσίαση των δράσεων του τμήματος της Γεωπονίας.
22 January 2021
Στο πλαίσιο του μαθήματος Αρδεύσεις οι μαθητές της Δ’ λυκείου του τομέα Γεωπονίας συγκόμισαν τα πράσα, τα κρεμμυδάκια και τα παντζάρια, που οι ίδιοι είχαν φυτέψει και φροντίσει.
23 December 2020
Οι μαθητές της Δ’ λυκείου του εργαστηρίου Γεωπονίας συγκόμισαν τα μαρούλια (ποικιλίες ρωμάνα και κατσαρό) καθώς και τα φρέσκα κρεμμυδάκια που είχαμε φυτέψει περί τα μέσα Οκτωβρίου.





